Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2008 12:14 - "Греховете"на г-жа Мозер като председател на БЗНС-НС
Автор: noshkov Категория: Политика   
Прочетен: 2190 Коментари: 5 Гласове:
0



                          Така се случи в моя живот,че началника ми през 1977г.беше някакъв шеф в БЗНС-Георги Трайков и Петър Танчев.Той искаше да се представи добре пред шефовете си ,като ме привлече към неговото БЗНС.Аз дълго време отказвах ,но тъстът ми и той ме притисна и накрая се съгласих и със съпругата ми подадохме заявления.Мен категорично ме отхвърлиха от Партийният комитет, защото съм бил "Никола Петковист "-враг на БКП.Жена ми си оттегли молбата и отказа да членува в такава партия уж земеделци,а комунистите им решават кой да стане член.
                       На 11 януари 1990г. 42 души учредихме БЗНС-Никола Петков и аз станах действително "Никола Петковист".Но това продължи кратко ,защото след това се сдобих с друго име "Мозерист"Четири Народни събрания 37,38,39,и сегашното 40-то Народно събрание начело на Съюза ни стои г-жа Мозер и по тая причина нас ни наричат "МОЗЕРИСТИ".През това време на престоя си в Народното събрание другите лидери създадоха около себе си обрачи от фирми и забогатяха спонсорирани от тези фирми като някои дори официално регистрираха огромни бюджети в Сметната палата.Построиха си сараи със здрава държавна охрана ,техни членове се включиха в директорски бордове на по няколко предприятия и си присвоиха заводи и търговски дружества.Забогатявайки почнаха да се стрелят и убиват,а шефовете им се возеха на яхти и лимузини.По принцип всички лидери участвуваха в голямото грабене и лапане от държавната хазна само г-жа Мозер не вземаше дори трохичка от народните пари и от държавата.Но има такива хора като са водачи на партии и са крали от държавата те искат и другите да бъдат като тях,за да са всички маскари,като тях.И по тази причина тя се атакува и не се нрави на някои господа.Защо не е като другите?-казват те.Дават ли ти вземай сега ти се е паднало? повтарят тези господа.Колективната кражба здраво сдружава политическите партньори,защото те взаимно се покриват в политически план и не позволяват на честният политик да получи голяма власт за да не ги вкара зад решетките.Това е голямата беда на нашето управление- на днешното ,а може би и на бъдещото.Пазете се от колективизация и коалиране на крадливите политици! Те ще ни довършат!


Тагове:   нс,   председател,   БЗНС,   Мозер,


Гласувай:
0



1. анонимен - Данаил /БЗНС Н.ПЕТКОВ/
02.12.2008 23:18
....още нещо - "новия клон" от Архангеловден съдържа в себе си "обръча" за който говорите .... Вижте кой участва и ще разберете.....
цитирай
2. анонимен - До Данаил
04.12.2008 10:59
Данаиле аз съм от Бургас.Откакто почина Димитър Парашкевов в Бургас няма партия "Никола Петков"Неговите членове сега са при нас.Същото стана и с БЗНС/е/Умря техният лидер Иван Паздеров и те спряха съществуването си.Техните членове заедно с ръководството им дойдоха при нас.Сега идват при нас членовете на БЗНС-Пинчев,защото тяхната лидерка Галя Трифонова си подава оставката и няма кой да я замести и партията им се саморазпуска.Неин братовчед Иван Христов се прехвърли при нас,а чух от него да казва,че майката на Галя Трифонова ,също ще напусне Пинчевистите.Така,че да се разберем,нов "КЛОН" търсят редовите земеделци ,а г-жа Мозер не го създава ,дори не знае ,че при нас е станало така.Това са естествени процеси на земеделското движение.
цитирай
3. анонимен - до анонимен от 04.12.2008 от Данаил
14.12.2008 16:21
Ако съм бил против нещо в тая история, то е било да се краде "Народно Земеделско знаме" ,защото той е орган на БЗНС Н.Петков...Звучи малко тенденционно, че организацията не съществува, това просто не е вярно....Това че всички БЗНС организации водят началото си от БЗНС Н.Петков е публична тайна.....За да не оставам голословен само ще намекна че се готви нещо след Нова Година, подробностите ще разберете от печата и медиите
цитирай
4. анонимен - до анонимен от Данаил - БЗНС Н.ПЕНТКОВ
14.12.2008 21:21
БЗНС Н.Петков се представлява в Бургас от Михаил Михайлов - общински съветник в Царево, където живее...и какво обединение е това, прокламирано навред, в т.число и в страниците на откраднатия вестник, след като на местните избори СТЕФАН ДИОМОВ получи по малко от 200гласа в Бургас ? А това наистина е ерудиран човек...
цитирай
5. анонимен - За Данаил
23.12.2008 15:50
Обединени земеделци са обединение на обикновените членове ,а не на партийните централи .Похвално е ,че в Царево има НиколаПетковист,но не ми е ясно Бургазките Ви членове в Царево ли ходят да си плащат членският внос.За вестника ако си забелязал се издава съвместно със ПП "Никола Петков.За Диомов съм съгласен, че ако беше с листа на друго БЗНС не на Пинчевистите щеше да влезе в Обшинският съвет.Пинчевистите го провалиха.Може би трябваше да сме заедно със ПП "Никола Петков",но тяхното ръководство се разцепи преди изборите и не бяха оправени регистрациите им.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: noshkov
Категория: Политика
Прочетен: 322167
Постинги: 182
Коментари: 161
Гласове: 258
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930