Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2010 16:30 - Една млада дама ми разказа......
Автор: noshkov Категория: Политика   
Прочетен: 862 Коментари: 0 Гласове:
0



               Днес ми се случи следното:Чаках на спирката на Бургаската опера.До мен стоеше една млада дама ,която ме забеляза,че оглеждам разхвърлените отпадъци от  съборените павилиони.Тук на това място каза тя наред с новата улица вероятно ще стане площадката по красива.Та нали все по-хубави работи очакваме казах аз.За изборите сигурно ще стане всичко и улицата Христо Ботев и спирките.Че как така възразих аз,- за изборите нали гледаш колко е хубаво времето ,при нас сега, и трябва да се използва този факт да се строи бързо.Не вярвам каза тя нашата улица на която аз живея ,я асфалтираха преди предишните изборите,че като минаха изборите я разкопаха пак.Веднъж я копаха да прекарат телефоните кабели и тъкмо я зариха ,не мина и една седмица и почнаха отново да я разкопават,че забравили нещо с кабелите да оправят.А ние си газехме в локвите и дупките до днес.Че нали знаеш за вица ,който се разпространява за Бургас.Един бургазлия тръгнал из Бургас и който срещнел му викал"Аз знам но няма да кажа" и все това повтарял,но нещеш ли срещнали го хората от полицията и го прибират в участъка и го питат: "Кажи сега какво знаеш ама нещеш да го кажеш" Аз знам казал ,гордо той една улица на Бургас която няма дупки ,но няма да ви я кажа"Ама това ли било бе!И го освободили да си ходи.Казах на младата дама,че трябва нещо много забележително да се слага на ремонтираните улици ,за да не се разкопават повече и да няма дупки по тях.Ами да каза тя ,сетих  се какво може да се сложи.Тук на тази площадка пред операта може да се сложи бюст на бат Бойко ,ха нека някой после да барне, да копне ,и да прави дупки за кабели и за какво ли не.Тук в Бургас Гербаджийте ще го претрепят толкова са силни те сега.Видял ли си техният клуб на какво се е превърнал.Не аз рядко ходя в този район ,но го знам къде е, и веднъж един човек ме пита ,къде се намира и аз го упътих.Техният клуб сега е бюро по труда.Този мъж ,който те е попитал сигурно е търсел работа и той знае,че в техният клуб ще му дадат такава.Партия "ГЕРБ"сега раздава длъжности и постове на свои хора .Нали за това искаха властта ,за да управляват  и отговорих аз.Ами правилно каза тя,който спечели той управлява,но да управляват така ,че да дават по добри условия за труд ,и по-добри заплати и пенсии,а не да говорят ,колко ще вземат от хората и колко ще натрупат в държавната хазна,за да се охранват от властта.Дойде автобуса и разговора ни свърши ,но аз го намерих за интересен ,за това го споделям с вас.


Тагове:   дама,   млада,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: noshkov
Категория: Политика
Прочетен: 322461
Постинги: 182
Коментари: 161
Гласове: 258
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930