Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2011 11:36 - За флашките и патрашките на Волен Сидеров
Автор: noshkov Категория: Политика   
Прочетен: 1577 Коментари: 0 Гласове:
1



                      Аз съм от Бургас и не пиша анонимно.Всеки може да ме коментира ,да ми се обади по телефона или да ми пише ако иска.От Бургас тръгна партия "Атака".Познавам много от лидерите на партия "Атака" , а съм бил председател на Районният коордиционен съвет на СДС к-с "Меден Рудник"по времето на неговото учредяване през 1990г.Един от моите координатори тогава беше Валери Симеонов сегашният шеф на телевизия "СКАТ"Тогава той беше председател на профсъюз "Подкрепа" на завода в "Дебелт"Работили сме заедно с него в тия тогава бурни времена,но тогавашният Валери го нямя вече.Много хора през прехода се промениха,едни забогатяха много ,а други като мене са си пак същите идеалисти ,борещи се за правда и справедливост.Какво от това ,че съм бил първоучредител на коалицията СДС, и пръв неин председател в един от най-големите комплекси на Бургас,който спечели изборите за Велико народно събрание.Сега няма коалиция СДС ,сега има двупартийна синя коалиция, на Костов и Мартин.Но днес думата ми е за Атакистите.В Бургас те се разцепиха ,а Волен вече няма медийната трибуна на телевизията на Валери.Националистите преди изборите бяха противници на партия "ГЕРБ".Аз лично съм говорил с тях многократно на тази тема и с Валентин Касабов и със Стоян Иванов и с Валери Симеонов Балевски.Малцина знаят ,че Валери е от популярният род Балевски .Вероятно се сещате за академика Ангел Балевски и за професорката Рада Балевска.Така,че като ви цитирам този род ,може би се досещате ,че от такова потекло е произлязла националистическата или по право би било да се каже ,ако се изхожда от написаните книги на Волен Сидеров против частната собственост -НАЦИОНАЛСОЦИАЛИСТИЧЕСКА партия.Но днес сме свидетели на ново поведение на фюрера Волен.Той е един от най-големите лакеи на Генерал Борисов.Той отведнъж изостави идеите си за национализма и социализма и стана защитник на партия "ГЕРБ"Управлението на тази партия, било заплашено от мафията, която пущала флашки и прашки,защото била в немилост, благодарение на Цветанов.Той лично казал на премиера,че не трябва да освобождава Цветанов.Не мога да повярвам на думите му.Този който се биеше в гърдите,че е патриот,националист борещ се за силна нация сега да защитава Цветанов ,който е майката и бащата на флашките и прашките.Той е производитела на тези скандали.Това и на децата стана ясно ,а нашият Волен не го е разбрал.Абе хора там от столицата ,я проверете ,да не би Цветанов да е настанил Волен Сидеров в един от шестте си апартамента?Че за тях ,защо нищо вече не се говори?Ами ако мафията е толкова много смачкана от еднопартийното управление на "ГЕРБ",защо МВР,което мачка тази мафия е разграден двор и се разнасят и обявяват СРС-ета в които ние разпознаваме автентичните гласове на управляващите?Не е ли по правилно, ако Волен иска да помогне на Борисов, да го посъветва,да си почисти управлението от некъдърните министри,за да подобри управлението си.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: noshkov
Категория: Политика
Прочетен: 322638
Постинги: 182
Коментари: 161
Гласове: 258
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930