Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2011 21:56 - Бат, Бойко помогни ми, да спася приятеля си!
Автор: noshkov Категория: Политика   
Прочетен: 1421 Коментари: 0 Гласове:
3



               Ти си нашият премиер-министър.Ти си нашето слънце.Ти си нашият мачо и батман.Жена ми ,дъщеря ми ,всяка вечер искат да ти слушат нежният глас, с който ни наставляваш.Ти си се учил от двама велики политици -Симион Борисов царя на българите и Тодор Живков вожда на твоята партия.Аз съм в голяма беда, защото да изгубиш най-добрият си приятел ,означава,че ставаш нещастен човек.Аз не искам да съм нещастен ,а искам да живея щастливо в моята прекрасна родина водена от теб към висотите на успеха и благополучието.
             Да те запозная с моя тъжен случай:След десети ноември станах приятел с един човек,който е живял същият страдалчески живот ,какъвто и аз съм го изживял.Неговият баща и моят баща са били въдворени в лагера на смъртта "Белене".Ние бяхме белязани от комунистите като врагове на партията в която ти си членувал.И двамата не сме могли да завършим висше образование, защото сме вражески синове.Тази еднаква наша съдба, ни сближи много и в продължение на тези омразни двадесет години на преход ,ние бяхме рамо до рамо, във всички битки за демократични промени.Той има един син и една дъщеря.Дъщеря му е завършила гръцка филология,а синът му е завършил двигатели вътрешно горене и работеше в един сервиз за ремонт на газови уредби.Известно време не бяхме се чували и виждали.Преди два дни ми се обади и ми каза,че е бил в чужбина и ще бъде в Бургас за пет дни и  иска да се видим за малко.Видяхме се и аз се разочаровах много от това което той е направил.Помогни ми да го вразумя!Със сина си, са наели автосервиз във гр.Солун и се настаняват да живеят там цялото семейство.Напускат Бургас и България и ще живеят във фалиралата Гърция.Аз му викам нашият премиер каза ,че опозицията го кара да направи като гърците и да се провалим като тях .А той ми вика Бойко лъже.Гърците живеят много добре и аз също ще живея добре там.Той си продал апартамента и 40 декара ниви..и се настанява във Солун да живее.Из губих най-добрият си приятел.Кажи ми какво да правя ,защо не ме слуша?Казах му ,че при Бойко вече репресираните са на почит и ще живеят по-добре ,а той пак вика -Бойко лъже хората.Казвам му ,че пенсиите ще се увеличат.А той вика на този човек не вярвам нищо.Тук в България, аз казва той си продадох земята по 400лв.на декар ,а в Гърция я про дават по 3000 евро на декар.Рентата в Гърция е уредена със закон да бъде 35% от добива на декар ,а у нас ми дават при 28 лв субсидии на декар 9 лева рента на декар.Една гледачка на деца в Гърция получава 900 евро- плаща на сина си в България заема за апартамента в размер на 800лева и с останалите си живее.Вечер заведенията им са пълни с народ ,и къде им е кризата, ми вика той?Аз му казвам ,че нашият премиер обеща до три години да върне емигрантите в България ,а той ми казва -не слушай лъжите на Бойко,защото това е нъвъзможно.Какво да правя?Изгубих си най-добрият приятел!



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: noshkov
Категория: Политика
Прочетен: 322432
Постинги: 182
Коментари: 161
Гласове: 258
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930