Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2011 16:20 - Дребни случки за размисъл?
Автор: noshkov Категория: Политика   
Прочетен: 724 Коментари: 1 Гласове:
2



            Вчера бях на една опашка ,пред кабинета на личният си лекар.Един възрастен човек се придружаваше от едно младо момче.Попитах момчето ученик ли е ,а той ми каза,че вече е завършил в Бургас ,а сега работи в Лондон ,добави гордо дядо му.Дядо му започна да ми обяснява,колко тежко се живее тук и че по тази причина внука му се е принудил да отиде в далечна Англия ,да живее по добре и той се гордее с това,че неговият внук е вече успял човек.Момчето обаче освен ,че е успяло да се вреди на работа като,разбира,че дядо му постъпва на лечение в кардиологията в Бургас,веднага пристига ,за да придружава дядо си ,тъй-като той си е медицинско лице,и ще се грижи добре за него ,което е много похвално за един млад човек,че се отнася толкова загрижено към своя дядо.Явно обичта към близкият човек е много голяма и по тази причина разстоянието ,няма значение.
            Днес бях пак на опашка пред друг кабинет.Докторът още не беше дошъл и сестрата беше излязла отвън при нас,когато от вратата с бастун дойде един старец, който беше много трудно подвижен ,едва се влачеше.Попитах го защо няма някой свой близък,внук или дъщеря,син или друг ,да го придружава ,а той ми отговори ,че имал внук ,ама той спял още.Сестрата избухна да се смее и вика на дядото,ама ти дядо нали ти е много мил внука ,че за това  не го събуди.Така е отвърна дядото,майка му искаше да го събужда,когато тръгнахме с колата ,да ме докара до тук ,но аз не и позволих ,рекох си нека да спи момчето.Сестрата му вика -абе  дядо,че колко часа е вече ,че го жалиш и не го събуждаш .А той смирено измърмори ,нали си го обичам.
            Тези две случки ме накараха да размисля и да разсъждавам ,колко различни сме хората и кой как разбира обичта към близкият човек.Момчето идва ,чак от Лондон при своя близък и обичан дядо ,за да му бъде в помощ ,а при другият случай дядото от обич към своя внук е принуден да изстрада придвижването си по кабинетите.Ако го събудеше сигурно щеше да се отзове на помощ на своя дядо ,но той не го прави,защото го обича,за да си поспял до късно.
            



Гласувай:
2



1. anisima - Разстоянието и дистанцията...
16.11.2011 16:39
Тези, които са далеч от нас, усещат нещата по различен начин. Тяхната сетивност работи "on-line" непрекъснато, защото знаят цената на разстоянието !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: noshkov
Категория: Политика
Прочетен: 320072
Постинги: 182
Коментари: 161
Гласове: 258
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031