Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2012 13:02 - Днес теренът е мой!
Автор: noshkov Категория: Политика   
Прочетен: 784 Коментари: 0 Гласове:
0



            Тази сутрин, отивайки към близкият до блока ми супермаркет да пазаря пак видях този същият циганин ,който всеки ден дежури около нашият блок и посреща клиентите си,тютюнджии,на които предлага евтини цигари без бандеролСлучайно покрай него мина един друг циганин с когото се познават и на когото той се похвали,че заради студа вероятно другите продавачи на цигари ги няма и теренът е негов за продажбата на цигарите и ще има големи приходи.Всеки ден ги гледам покрай терасата ми и покрай магазина в който пазаря ,и всеки ден се питам няма ли контрол ,на тази контрабанда на цигари.Един ден жена ми, ме извика да погледна навън какво става с циганите.Този път ми вика тя ги спипаха.Погледнах навън и гледам,че са дошли трима полицаи и са събрали циганите на купчина и си говорят.Под моята тераса зад едно електрическо табло криеха цигари- от там ги вземаха ,за да ги предлагат.Полицаите ги намериха и ги взеха.Гледам че полицаите си поговориха най-дружелюбно с циганите и си заминаха, а жена ми остана разочорована ,че не са ги арестували.След тази случка след няколко дена поговорих с този циганин същият ,който явно е най-редовният продавач.Попитах го,не го ли е страх,че на Бойко хората пипат много яко и може да пострада с тези цигари,а знаете ли той какво ми отговори:"Ние цигарите ги вземаме от пристанището.То се охранява от фирмата на Бойко и неговите хора знаят,за контрабандата,за това на мен хич не ми пука,защото те ако искаха да няма контрабанда,щяха да конфискуват цигарите още в пристанището и нямаше откъде да ги вземаме"Леле мале помислих си този циганин е много информиран и хич не го е страх за това което говори,ако го подушат многобройните избиратели влюбени в бат, Бойко ще му видят сметката.Циганите лъжат,циганите крадат,циганите не работят- това се твърди от нас българите,но даваме ли си сметка,кой създава условията и средата те да бъдат такива.Вчера пътувах с една група циганки които работят във фирма "ТИТАН".Бяха облечени с еднакви червени чисто нови шушлекови костюми.Попитах ги вярно ли е , че една чистачка взема 800 лева заплата ,а те знаете ли какво ми отговориха,че и те  научили,че във вестниците писали такова нещо,но то било нарочно написано,за да превлекат българки на работа във фирмата на чистотата,но българките не искали да идват при тях и ходели в чужбина да стават чистачки и миячки.Боже, помислих си, вече станахме за подигравка и на циганите!



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: noshkov
Категория: Политика
Прочетен: 322050
Постинги: 182
Коментари: 161
Гласове: 258
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930