Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2012 13:27 - Паразитите на държавата се множат!
Автор: noshkov Категория: Политика   
Прочетен: 1676 Коментари: 0 Гласове:
0



               От 1995 година синът ми има като инвалид инвалидна кола.Той е дал пълномощно на мен да я карам .През миналият мандат Общинските съветници на Бургас гласуваха наредба за създаване на синя зона на Бургас.Имаше за и против тази синя зона,но накрая управляващите от ГЕРБ съветници я узакониха.Мотивите им бяха ,че ще се облекчи центъра от задръстването с леки авточобили.Стана така ,че в центъра на града където да отидеш,че дори и пред Окръжната болница направиха синя зона.Аз за първи път от толкова години трябваше да търся правото на инвалидната кола,за да не се принуждавам да плащам в синята зона всеки път когато ходя в центъра.И така казаха ми,че синята зона си има създадена своя администрация,която се намирала в комплекс "Лазур".Отидох там със всички документи,които се изискват-Епикриза,Пенсионно решение,лична карта,Пълномощно,снимка за издаване на синя карта и т.н.т..Посрещна ме на първият етаж младо симпатично и приятно момиче и най-любезно ми даде формуляр,който да попълня на една маса отвън в коридора.Вратата и на нея беше отворена и тя през цялото време разговаряше с приятелите си по служебният телефон ,докато аз попълня формуляра ,за който трябваше да нанеса данните от регистриционият талон на колата ,които са написани със много ситни букви и тъй-като аз не си носех очилата видях голям зор да ги разчета,но след едно изпотяване и втренчване в ситният текст успях да се справя.През това цялото време си мислех -това симпатично момиченце не му ли плащат ,за това ,то да попълва тези формуляри и не му ли държат сметка за тези разговори ,които то води, все пак за тях нали ние му плащаме от парите на синята зона.Отидох при него със формуляра .То го прегледа набързо заедно с придружаващите документи и ми върна документите и ми каза "Готово""А сега щом е готово и документите са изрядни дайте ми Синята карта."Господине ние не издаваме картите,а сме сключили договор с фирма и аз сега Ви слагам един печат на този документ с който ще паркирате ,а за картата ще дойдете след един месец,защото не си само ти ,ще чакаш.Ще чакам и толкоз и аз  си тръгнах от тъй-наречената синя къща в коята щъкаха напред назад чиновници по етажите.Бургаските медии бяха писали ,че количеството на събраните пари от синята зона се доближават до сумата събирана от преките данъци.Не знам дали това е вярно, но разбрах,че от парите на нас гражданите са се навързали чиновници и фирми ,които ние трябва да охранваме като с всяка година те се увеличават.Назначен е чиновник да върши една работа и му се плаща пари,а тази работа се предава на фирма на коята пак се плаща за същата работа пари.Не станаха ли много тези паразити на бедният ни, и едва оцеляваш болен организъм?



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: noshkov
Категория: Политика
Прочетен: 322105
Постинги: 182
Коментари: 161
Гласове: 258
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930