Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2012 12:43 - Продължение на кратките истории
Автор: noshkov Категория: Политика   
Прочетен: 1244 Коментари: 0 Гласове:
1



                                       ПРОДЪЛЖЕНИЕ  НА КРАТКИТЕ  ИСТОРИИ

               След като си свършихме работата в гр.Малко Търново с шофьора Щерион се качихме на служебният транспорт и тръгнахме за Бургас.На излизане от града ни махна с ръка млад мъж.Шофьорът спря и го взехме с нас.Попитахме го от къде е а той каза ,че е от М.Търново и работи като готвач в горското стопанство.Щерион го запита шеговито дали и той е като всички други от този град надъхани и заблудени комунисти.Това беше през 1978 г.Младият човек му отговори ,че не е като другите.А така ли ,защото аз знаеш ли каква история имам във вашият град,и започна да разказва историята си.Преди няколко години работих като шофьор на един ЗИЛ към пътно управление и пренасях асфалт от асфалтова база Бургас за шосето към Търново.На ден правех един курс и ми плащаха малко ,а аз имах нужда от пари ,защото започвах да си строя къща в с.Маринка.За да правя по два курса, си монтирах на ЗИЛА още един резервоар и на обяд не се хранех и успявах.Един следобед  реших да отида в центъра в ресторанта на Малко Търново ,да се нахраня хубаво,защото цял ден не бях ял Поръчах си осем кебапчета.Бях облечен с тънки работни дрехи ,малко изтъркани и изцапани.Още като поръчах осемте кебапчета и хората в ресторанта спряха да говорят и започнаха да ме гледат подозрително.Какво им става на тези си рекох аз и се нахвърлих на кебапчетата да ги унищожавам,защото умирах от глад.Гледам по едно време взеха да излизат навън хората,и пред ресторанта се яви един джип с двама военни .Влязоха вътре и запитаха кой поръчал осем кебапчета.Посочиха ме и те веднага се насочиха към мен и ме арестуваха.Какво Ви става бе хора защо ме задържате,какво съм Ви направил,аз съм един гладен шофьор ЗИЛА ми е натоварен с вар и е на паркинга пред ресторанта,аз гоня норма искам да вадя пари за семейството си не съм престъпник.Дай си документите?В мен ги няма те са в камиона.Ще ти дадем един камион на тебе,не ни лъжи от къде идваш и кога щеше да избягаш зад границата.Проверете ми в камиона ето ключовете.Ще лежиш тук в ареста докато дойде началството сутринта,сега млъквай ,защото има и по-лошо.Лежах една вечер в карцера на граничната милиция,защото бдителните граждани на град Малко Търново ме превърнали във враг на народа .Сутринта дойде следовател от граничната,казах му да отидат да проверят камиона ми и му дадох ключа за него.Отидоха ,провериха и след малко ме пуснаха да си ходя към Бургас .Но от тогава до сега,когато огладнея много, все си мисля за тези фанатизирани бетоноглави  малкотърновци,които за едното нищо те вкарват в карцера.

       Младият мъж ,който пътуваше с нас разказа ,че и до днес пак ги има такива ,които все им се привиждат врагове.И разказа две случки много интересни за днешното младо поколение да се знаят.Едната е историята на един старец от с.Кондолово.Този старец е родом от едно село което е с турско име и съществува в Турция ,но стареца е бежанец от това село и се преселва  още като млад в с.Кондолово.Един ден старецът решил да се разходи по шосето за М.Търново.Вървял си по шосето и при него спира един джип на гранична полиция.От къде си бе старче.Стареца казва родното си село в Турция.Така ли значи на шпионаж си дошъл в нашият край.Белезниците на ръцете и в карцера на гранични войски.Пет дена го държат стареца и го разпитват за шпионажа ,който той е направил и благодарение на кмета на с.Кондолово, който го обявил за издирване и  така стареца бива освободен.

       Другата случка която разказва младежа е съвсем прясна и истинска,как революционната бдителност на членовете на БКП разкриват един „Шпионин”от рудника в който той работел.В определено време един техен колега -миньор напуща работа и влиза в гората и изчезва за известно време.Това бива докладвано на началника на рудника и на партийният секретар.Събират се на съвещание от ръководството и решават,че в рудника имат голям агент на американското разузнаване ,който в определено време дава разузнавателни данни в някоя хралупа на дърво и от там американското разузнаване ги взема.Решава се врага да се атакува в деня на предаването на сведението,като целия рудник спира да работи и тръгват в кордон  за да го обгради на мястото на престъплението.Мероприятието се изпълнява перфектно и партийната бдителност и решителност да разгроми врага е във върхова форма.Кордона с мечешки бавни стъпки преследва престъпника.Командва ги офицер от ДС и офицери от гранична милиция ,а тук е и целият общински комитет на БКП.Тръпката е голяма.Ще падне голяма риба в мрежата на милицията.Кордона пристига успешно след  агента на американците до една поляна и получава заповед  да спре,защото тук спира и агента.Но гледайте сега пък каква изненада от другият край на поляната излиза птицегледачката от съседният пилчарник и се хвърля на врата на нашият герой и започват бурен секс на поляната.Обръчът около влюбената двойка  се разпада и миньорите се връщат  на работа и започват коментари ,че виждате ли нашето миньорче си имало гадже ,а те не са знаели.Да беше казало бе нямаше да га превръщаме в агент и враг на народа!




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: noshkov
Категория: Политика
Прочетен: 322005
Постинги: 182
Коментари: 161
Гласове: 258
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930