Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2012 15:46 - Един разговор с избирател на ПП "ГЕРБ"
Автор: noshkov Категория: Политика   
Прочетен: 1540 Коментари: 3 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
             

      Преди да разкажа разговора си с този господин, искам да уточня за тези ,които ще прочетат този разговор,че не трябва да си правят генерални изводи от един човек ,за цялостният образ на много хилядният избирател на партия „ГЕРБ”.

       Пътувах в автобуса за центъра и при мен седна един възрастен човек,който ми се представи,че е много доволен от живота си,защото получавал добра пенсия и имал два апартамента и една къща.Без да го питам той ми обясни,че е работил като цивилен майстор строител в трудови войски.Аз също съм служил трудовак и завързахме бързо разговор за моите командири ,които той познаваше.Той набързо отклони разговора и започна да ми говори за успехите на партия „ГЕРБ”.По специално се хвалеше за наистина разхубавеният град Бургас,как нашият кмет добре се справя с проблемите и строи един нов град.Аз му обясних,че Бургас наистина става по хубав и се строи много, но не става населението на града по-богато.Ти казваш,че заслугата е на твоята партия ,но аз чух изявления от СДС  ,че строителството на града се ръководи от техният лидер зам.кмета Костадин Марков.Той ми отговори,че ако не бил Бойко да дава парите за Бургас СДС нищо няма да построи.Ти за кого гласува на миналите избори го попитах аз.Как за кого за Бойко гласувах ,че той си е същинският, нашият вожд ,и пръв ръководител- Тодор Живков.Аз продължи той вярвам ,че Бойко ще управлява България ,толкова време колкото Тодор Живков я управлява.Това е така ,защото просто няма кой да го спре.Друг като него няма.И приказката му прилича  на нашият бай Тошо и майтапа му е на бай Тошо.Ние старите комунисти все си викаме,че той си е наше момче от народа ,и си е -от БКП.Обичаме си го.-Но той казва,че неговата партия няма нищо  общо с комунистите и с БСП.А бай Георги ми отговаря,че той си е политик и трябва да лъже избирателите от дясно,за да гласуват за него и партията му да жъне успехи.Но ти каза,че гласува за Бойко ,а не за партията му,а в партията му има и Седесари ,фашисти,николапетковисти и какви ли не- все врагове на твоята партия.-Той им използва гласовете и ще ги изрита ,когато му дойде времето.-Тогава какво ще стане го попитах Вие с Бойко и БСП със Сергей ще управлявате страната.-Ами да- двете наши партии ще управляват България.Това е целта каза бай Георги.А на сегашните догодина парламентарни избори каква ще е програмата на вашата партия ГЕРБ- по добра ли ще е от предишната и пак ли ще спечелите тези същите гласове?-беше моя въпрос към бай Георги.Той ми отговори така:-Програмата ще е такава каквато каже Бойко.Виждате,че който не му изпълнява го маха.Колко министри смени а?

      Тук аз счетох за нужно да прекратя разговора,защото си направих за себе си нужните изводи от разсъжденията на този бетоноглав комунист,сега се превърнал в гербер.Такива като него в тази партия има в изобилие,но има и такива които са властолюбци и кариеристи,които се присламчват винаги към по-силният на деня,за да търсят облаги от властта и те са безидейниците ,които са най- вредни за държавата.Програмата за управление на тези хора се свежда до Бойкоманията ,която най-добре им приляга на сърцето,защото са си по природа блюдолизци,лакеи и подлизурковци- с робска психика.

   

 




Гласувай:
2



1. andrei - Абсолютно си прав в заключенията си.
30.08.2012 16:58
ГЕРБ и БСП СА ДВЕТЕ СТРАНИ НА ЕДНА И СЪЩА МОНЕТА-ПРИЮТИЛИ ПРИ СЕБЕ СИ ОТКРОВЕНИ НАГАЖДАЧИ,ПРЕСТЪПНИЦИ ИБЛЮДОЛИЗЦИ.ТО ТАКАВА Е И ИДЕОЛОГИЯТА ИМ !А ПРОСТАКА БОРИСОВ ИМ ИДВА ТОЧНО НА ВРЕМЕ И МЯСТО.ПОЗДРАВ ОТ МЕН!!!
цитирай
2. анонимен - minio
30.08.2012 18:16
robska ve ,naste dryagri i ovcite otnaroda te komun valci verno ce baitocso rasimozak sondata ena,ili djibril.a i lunata daa akal,geyberi,pad adrygarya v samrtenboida izgree v malka zvezdaot koniak.
цитирай
3. анонимен - А няма ли БСП да се отръска от употребения ГЕРБ?
30.08.2012 18:39
Защото премиерът прекали с интимностите с шефа на ЦРУ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: noshkov
Категория: Политика
Прочетен: 320100
Постинги: 182
Коментари: 161
Гласове: 258
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031