Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2013 17:05 - Що за човек съм,че не ми стават ясни тези СРС-ета?
Автор: noshkov Категория: Политика   
Прочетен: 1463 Коментари: 0 Гласове:
3



        

     Объркан съм много с публикуваният разговор,между Борисов ,Найденов и Кокинов!На една баба- герберка всичко и е ясно,а на мен нищо не ми е ясно!Аз чета разговора между тези тримата и се чудя в каква държава живеем?Бойко твърди,че са го записвали докато ходел по малка нужда в тоалетната!Янито реве ,че Найденов е направил записа!Цветанов твърди ,че Найденов е активиран агент на МВР и той е главният виновник за записа.Смехотворни са тези опити да се омаловажи съдържанието на един уникален за нашата действителност разговор между трима съидейници от партия ГЕРБ!Първо смешно и отвратително е твърдението на Бойко ,че в тоалетната е разговарял с Кокинов и Найденов!Това е отвратителна лъжа!Това твърдение може да се хареса на членовете на ГЕРБ ,но аз твърдя,че това е моментна измислица,за заблуда и успокоение на електората на партията ГЕРБ.Сега те ако му вярват на тази лъжа ще чакат запис от ходенето му по голяма нужда.Интересно е,че на записа не се чува шум, от тоалетното казанче ,нима Бойко въвлечен в разговора, е забравил да пусне водата или е оставил на другите след него да я пуснат?Смешни работи!Чудесии безбожни, и отвратителни,а медиите мълчат и не тълкуват съдържанието на този разговор.Публикувани бяха мнения на юристи,които твърдят,че от съдържанието на разговора, могат да бъдат повдигнати обвинения за престъпления ,но това трябва да мине през прокуратура и съд ,а те от кои са това ще стане ясно по-късно.на мен ми стана ясно само едно,че в партия ГЕРБ има активирани агенти на ГЕРБ ,а щом има активирани ,има и неактивирани.А не ми е ясно кога неактивираните ще се активират ?Може би когато политическата армия ГЕРБ се хвърли в бой за завземане на цялата власт в България!Сега тя има бюджет 24,550,000 лева пари с които е парично обезпечена, и има смачкан рейтинг на другите партии, и на парламента -достигнал в най-новата история на демократичният преход ,до рекордно ниското ниво 6%,и от всичко това следва,че условията за това са благоприятни, за завземане на цялата власт ,от политическата бизнес -асоциация и армия на Бойко!Дано да не изляза прав, и да видим една нова картина след изборите на 12 Май 2013г.




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: noshkov
Категория: Политика
Прочетен: 322065
Постинги: 182
Коментари: 161
Гласове: 258
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930